Inwestowanie w wiedzę przynosi
największe zyski

Praktyczna wiedza

Tylko sprawdzone metody
od najlepszych ekspertów!

Skuteczne narzędzia

Każde szkolenie zawiera narzędzia
wspierające pracę w call center.

Dostęp online

Dostęp do kursów z każdego
miejsca na Ziemi!

Rozwijaj kompetencje pracowników
z najlepszymi ekspertami branży Call Center!

Video

Szkolenia call center podzielone są na krótkie, kilkuminutowe filmy z ekspertami.

Narzędzia

Kursy zawierają materiały do pobrania przydatne w pracy w Contact Center.

Certyfikaty

Rozwiązuj testy i otrzymuj certyfikaty Akademii Contact Center.

Najnowsze szkolenia Call Center

{"post_type":"course","grid_columns":"clear3 col-md-4","gutter":"15","grid_number":"3","grid_excerpt_length":"200","grid_link":0}
  • Miron Szmytkiewicz Imperator telemarketingu Akademia Contact Center

    Laboratorium Kreatywnej Telesprzedaży

    27 lutego,2019 / 0 Comments

    Witaj! Zapraszam Cię do udziału w szkoleniu, które pokaże Ci nowe techniki prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych przez telefon. Materiały, które dla Ciebie przygotowałem są efektem...

  • Efektywne zarządzanie reklamacjami

    07 sierpnia,2018 / 0 Comments

    Reklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie...

  • Budowanie strategii Contact Center in-house

    15 maja,2018 / 2 Comments

    Kurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi,...

Odkryj możliwości platformy!

Oglądaj materiały kiedy tylko zechcesz

Intuicyjny i nowoczesny panel nauki przeprowadzi Cię przez kolejne tematy. W każdym momencie widzisz jaki procent kursu jest ukończony.

Oglądaj materiały kiedy tylko zechcesz

Intuicyjny i nowoczesny panel nauki przeprowadzi Cię przez kolejne tematy. W każdym momencie widzisz jaki procent kursu jest ukończony.

Nie daj się zaskoczyć

Przed każdym kursem możesz sprawdzić tematy, które się w nim znajdują. Dzięki temu wiesz, czy wybrany materiał będzie w pełni odpowiadał Twoim oczekiwaniom.

Otrzymuj certyfikaty za ukończone kursy

W każdym kursie czeka na Ciebie krótki test samosprawdzający. Po zakończeniu wszystkich etapów nauki otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia call center!

Otrzymuj certyfikaty za ukończone kursy

W każdym kursie czeka na Ciebie krótki test samosprawdzający. Po zakończeniu wszystkich etapów nauki otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia call center!

Organizator

Partner merytoryczny

Partnerzy medialni

Cludo © 2019 Inc. All rights reserved.