Czym jest Akademia?

Akademia Contact Center

Akademia to program edukacyjny skierowany do team leaderów, menadżerów zarządzających oraz osób zainteresowanych tematyką Contact Center. W formie kursów online gromadzimy praktyczną wiedzę o skutecznym zarządzaniu Contact Center.

Zaangażowanie społeczne

Misją Akademii jest wspieranie rozwoju i wzmocnienie branży poprzez popularyzację praktycznej wiedzy o zarządzaniu Contact Center.

Zaangażowanie społeczne

Misją Akademii jest wspieranie rozwoju i wzmocnienie branży poprzez popularyzację praktycznej wiedzy o zarządzaniu Contact Center.

Organizator Akademii

Inicjatorem, fundatorem i organizatorem Akademii jest firma Cludo. Wierzymy, że edukacja to podstawa dobrze rozwijającego się biznesu. Dzięki Akademii chcemy wspierać rozwój branży Contact Center w Polsce.

Koalicja na rzecz edukacji branży Contact Center

Akademia wspierana jest przez Partnerów, dzięki czemu tworzymy zalążki koalicji – miejsca wymiany doświadczeń i inicjowania projektów, które pozwolą efektywniej stawić czoła wyzwaniom, które w przyszłości staną przed branżą Contact Center.

Koalicja na rzecz edukacji branży Contact Center

Akademia wspierana jest przez Partnerów, dzięki czemu tworzymy zalążki koalicji – miejsca wymiany doświadczeń i inicjowania projektów, które pozwolą efektywniej stawić czoła wyzwaniom, które w przyszłości staną przed branżą Contact Center.

Cludo © 2019 Inc. All rights reserved.