• Miron Szmytkiewicz Imperator telemarketingu Akademia Contact Center
    0( 0 REVIEWS )
    89 STUDENTS

    Witaj! Zapraszam Cię do udziału w szkoleniu, które pokaże Ci nowe techniki prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych przez telefon. Materiały, które dla Ciebie przygotowałem są efektem mojego wieloletniego doświadczenia w pracy jako telemarketer. Metodologia jaką przyjąłem przy tworzeniu tego kursu to…

    Dołącz do kursu
  • 0( 0 REVIEWS )
    232 STUDENTS

    Reklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie reklamacyjnym nawet najbardziej niezadowolony Klient może zostać ambasadorem firmy, której jeszcze wczoraj nie lubił. Dlatego też reklamacje…

    Dołącz do kursu
  • 5( 2 REVIEWS )
    238 STUDENTS

    Kurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi, dlaczego firmy decydują się na budowanie swojego Contact Center, jakie są kluczowe filary strategii i…

    Dołącz do kursu
  • 5( 2 REVIEWS )
    139 STUDENTS

    Kurs przedstawia bardzo konkretny program szkoleniowy dotyczący komunikacji z klientem video center. Obraz, film, kamera będą za chwilę codziennością. Proponujemy zatem 5 wykładów, po 5 minut każdy, a w nich po 5 punktów o tym jak mówić, wyglądać, zapewnić komfort…

    Dołącz do kursu
  • 0( 0 REVIEWS )
    250 STUDENTS

    Kurs przeznaczony jest dla przedsiębiorców, prowadzących małe lub średniej wielkości firmy, którzy zastanawiają się nad stworzeniem własnego contact center. Z kursu dowiesz się na jakie aspekty należy zwrócić uwagę zanim podejmiesz decyzję o ewentualnej inwestycji. Uzyskasz odpowiedzi między innymi na…

    Dołącz do kursu