Witaj! Zapraszam Cię do udziału w szkoleniu, które pokaże Ci nowe techniki prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych przez telefon. Materiały, które dla Ciebie przygotowałem są efektem mojego wieloletniego doświadczenia w pracy jako telemarketer. Metodologia jaką przyjąłem przy tworzeniu tego kursu to wędrówka przez następujące po sobie etapy stawania się imperatorem sprzedaży zarówno w podejściu do zadań jak i samego kontaktu z klientem. Oprócz teoretycznego wyłożenia najistotniejszych zagadnień związanych z pracą telemarketera, pozostawiam do Twojej dyspozycji szeroką paletę palety narzędzi, z pomocą których sam zostaniesz imperatorem telemarketingu. W materiałach znajdziesz również praktyczne ćwiczenia, dzięki którym będziesz mógł utrwalać najlepsze wzorce pracy w telesprzedaży.

Prowadzący

Miron Akademia Contact Center

Miron Szmytkiewicz

Praktyk i specjalista ds. sprzedaży oraz trener w tejże dziedzinie. Z wykształcenia kulturoznawca, obecnie magistrant psychologii w biznesie. Finalista konkursu Telemarketer Roku 2016 w kategorii sprzedaż outbound i zwycięzca tej kategorii w 2017 roku.

Czytaj więcej...

Zdobywca tytułu Ambasador Call Center 2017 w kategorii Najlepszy Głos Męski. Polski Laureat europejskiego konkursu Golden Agents 2017 organizowanego przez firmę Studio Moderna. Nagrodzony przez firmę Dormeo europejskim certyfikatem uznania za najlepszą sprzedaż artykułów sypialnianych. Popularyzator telesprzedaży w oparciu o promocję autorskich, niekonwencjonalnych technik perswazji. Pasjonat, wizjoner i kreator emocji. W 2018 roku zasilił grono ekspertów w Akademii Contact Center. Autor inspirującego kursu „Seminarium imperatorów sprzedaży” traktującego o usposobieniu do pracy i technikach sprzedaży. W wolnych chwilach pisze teksty i nagrywa rap.

Ukryj


Program kursu

Moduł 1. Motywacja. Skąd bierze się chęć do działania i jak ją utrzymywać?
Witaj! Gratuluję Ci wejścia na ścieżkę rozwoju! 00:04:00
Trudne początki. Jak wyglądał mój start w call center? 00:07:00
Wyjazd do Warszawy. Dlaczego postanowiłem zmienić swoje otoczenie? 00:02:00
Osiągnięcia w branży CC. Co dobrego mnie spotkało w nowym miejscu? 00:05:00
Nowe możliwości. Jak wykorzystałem swój status w branży CC? 00:02:00
Rozwój. Dlaczego postanowiłem stać się najlepszym w swojej dziedzinie? 00:03:00
Wartość pracy w CC. Jak dziś postrzegam Ciebie w kontekście Twojej pracy? 00:04:00
Źródła motywacji. Gdzie powszechnie się ich szuka? 00:02:00
Najsilniejsze źródło motywacji. Jak do niego dotrzeć? 00:07:00
Bieżąca motywacja. Jak utrzymać jej poziom z godziny na godzinę, z dnia na dzień? 00:06:00
Ćwiczenie. Rozmowa ze sobą o sobie samym. 00:06:00
Test po Module 1 Unlimited
Moduł 2. Postawa. Jak komunikować swojej głowie gotowość na sukces?
Motywacja na każdy dzień: Jak zacząć, kiedy wszystko wokół krzyczy „NIE!”? 00:04:00
Czy wiesz, że możesz wydawać swojemu mózgowi polecenia? 00:03:00
Silny stres. Jak sobie z nim radzę? 00:07:00
Postawy w CC. Jak pracują z własnym ciałem telemarketerzy? 00:07:00
Uśmiech. Jak duże ma znaczenie dla Twojej skuteczności? 00:04:00
Język ciała. Czy w rozmowie z klientem przez telefon on w ogóle istnieje? 00:04:00
Stanowisko pracy. Jak warto zorganizować jego przestrzeń? 00:04:00
Telefon komórkowy. Jak zaprzyjaźnić się z wrogiem Twojej skuteczności? 00:03:00
Niemili klienci. Jak obronić się przed ich wpływem na Twoją postawę? 00:04:00
Ćwiczenie. Podejdź i to powiedz! 00:03:00
Test po Module 2 Unlimited
Moduł 3. Rozwój. Co należy wiedzieć o sobie i jak wykorzystać to dla swojego rozwoju?
Motywacja na każdy dzień: Czy wiesz, że jesteś utalentowany? 00:04:00
Pytanie, które zmienia wszystko. Czy naprawdę chcesz się rozwijać? 00:03:00
Mocne i słabe strony. Co daje ich świadomość? 00:03:00
Samoświadomość. Jak w praktyce osiągać cele z jej pomocą? 00:04:00
Dysfunkcje w pracy w CC. Czy są przeszkodą na drodze rozwoju? 00:09:00
Świadomość dystansu w drodze na szczyt. Dlaczego warto ją mieć? 00:08:00
Rozwój. Czym naprawdę jest? 00:01:00
Ludzie. Jak rozwijać się wśród najlepszych? 00:04:00
Czas. Jaka jest jego relacja z Twoim rozwojem? 00:06:00
Ćwiczenie. Ostatnia pozycja na Twojej liście zadań. 00:03:00
Test po Module 3 Unlimited
Moduł 4. Wstęp rozmowy. Jak zacząć rozmowę z klientem?
Motywacja na każdy dzień. Jak wchłonąć kulę światła? 00:04:00
Pierwsze wrażenie. O czym należy pamiętać? 00:10:00
Źródło Twojego telefonu. Jak ważna jest transparentność miejsca z którego dzwonisz? 00:02:00
Pierwszy opór. Jak właściwie go zinterpretować i zareagować? 00:08:00
Brak czasu. Jak umówić się na kontakt z klientem? 00:06:00
Brak osoby docelowej. Jak skutecznie do niej dotrzeć? 00:07:00
Wściekły klient. Jak ocieplić wizerunek firmy na początku rozmowy? 00:11:00
Ćwiczenie. Testuj różne warianty otwierania rozmów! 00:03:00
Test po Module 4 Unlimited
Moduł 5. Prezentacja. Jak atrakcyjnie przedstawić klientowi rozwiązanie?
Motywacja na każdy dzień. Jesteś kwitnącym kwiatem. 00:03:00
Potrzeby klientów. Jakie są naprawdę? 00:02:00
Dwa sposoby komunikowania się z klientem. Który z nich jest skuteczniejszy? 00:07:00
Kanał komunikacji emocjonalnej. Jak praktycznie zastosować go w prezentacji? 00:10:00
Kompozycja prezentacji. Jak ułożyć treść prezentacji aby była czytelna i atrakcyjna? 00:04:00
Przykłady dobrze skomponowanej prezentacji. Jak to działa w praktyce? 00:05:00
Kontrola nad prezentacją. Jak nie dać się wybić przez klienta z rytmu? 00:04:00
Podsumowanie. Znaj potrzeby klientów i działaj! 00:01:00
Ćwiczenie. Stwórz prezentację w oparciu o abstrakcyjne cechy oferty. 00:03:00
Test po Module 5 Unlimited
Moduł 6. Argumentacja. Jak skutecznie wpływać na decyzję klienta?
Motywacja na każdy dzień. Jak zachować przestrzeń na efektywną rozmowę z klientem? 00:03:00
Obiekcje. Czy klient powinien je mieć? 00:02:00
Zasada I. Twórz plastyczne obrazy zastosowania Twojej oferty w życiu klienta. 00:08:00
Zasada II. Odnoś cechy i zastosowanie oferty do własnego doświadczenia z nią. 00:07:00
Zasada III. Powołuj się na doświadczenie i wybory innych klientów. 00:07:00
Zasada IV. Stosuj porównania dla podkreślenia walorów swojej oferty. 00:06:00
Zasada V. Upewniaj się, czy dobrze rozumiesz swojego klienta. 00:03:00
Zasada VI. Bądź zawsze zainteresowany tym, co mówi klient i wyrażaj swoje uznanie. 00:04:00
Zasada VII. Stawiaj pytania otwarte. 00:01:00
Zasada VIII. Przekazuj każdą, nawet neutralną lub kłopotliwą informację w świetle korzyści dla klienta. 00:07:00
Zasada IX. Bądź transparentny dla klienta we wszystkim co robisz w trakcie rozmowy. 00:06:00
Zasada X. Akcentuj to, że wartość oferty wynika z aktywności Twojego klienta lub innych czynników, które leżą po jego stronie + podsumowanie. 00:07:00
Zasada X. Akcentuj to, że wartość oferty wynika z aktywności Twojego klienta lub innych czynników, które leżą po jego stronie + podsumowanie. 00:02:00
Test po Module 6 Unlimited
Moduł 7. Finalizacja. Jak skutecznie domykać sprzedaż?
Motywacja na każdy dzień. Nie czekaj na chęci do działania, działaj a przyjdą chęci! 00:02:00
Zamykanie sprzedaży. Kiedy to robić i jak odczytać przyzwolenie klienta na finalizację? 00:04:00
Rodzaje zamknięć. Kiedy zamykać twardo, a kiedy miękko? 00:04:00
Brak efektu. Co robić jeśli zamknięcie nie doprowadziło o decyzji o zakupie? 00:03:00
Cena (warunki). Jak przedstawić ją w skuteczny sposób? 00:03:00
Finalizacja w pierwszym podejściu. Dlaczego jest ważna i co, jeśli nie można jej dokonać? 00:04:00
Ćwiczenie. Co najlepszego i najgorszego może Cię spotkać? 00:02:00
Zakończenie
Zakończenie. Granice. Jak rozwiązywać duże problemy? Wyłącznie przyjąwszy nowe, nieznane innym perspektywy. 00:08:00
Test po Module 7 Unlimited

Recenzje Kursu

N.A

opinie
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

Cludo © 2019 Inc. All rights reserved.