Budowanie strategii Contact Center in-house

238 Studentów bierze udział

Kurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi, dlaczego firmy decydują się na budowanie swojego Contact Center, jakie są kluczowe filary strategii i dlaczego warto zwrócić na nie najwięcej uwagi. Ponadto poznasz case study, które możesz zaimplementować w swojej organizacji. Dla menadżerów kurs może być inspiracją do poszukiwania najlepszej ścieżki do budowania wizji rozwoju swojego Contact Center, zaś dla konsultantów źródłem wiedzy o tym, jak ważna jest strategia, jasny plan i zespołowe działanie.

Prowadzący

Anna Szawro

Od 17 lat związana z branżą Contact Center. Ma szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami i procesami w zakresie multikanałowej obsługi klienta.

Czytaj więcej...

Przez kilka lat pracowała dla call centers outsourcingowych, gdzie prowadziła projekty telemarketingowe dla firm z branży finansowej i telekomunikacyjnej, rozgłośni radiowych, wydawnictw oraz firm badawczych. Od 2007 roku związana branżą ubezpieczeniową. Przeprowadziła projekt integracji na poziomie operacyjnym jednostek call center. Obecnie zarządza centrum kompetencyjnym zatrudniającym ponad 2 tys. pracowników. Jest odpowiedzialna za jakość i innowacyjne rozwiązania w obszarze zdalnej obsługi klienta, przede wszystkim w ramach procesów obsługi szkód i świadczeń. Zarządzane przez nią Zespoły były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych: Złota Słuchawka, Ambasador Call Center, Instytucja Roku, Insurance Innovation of the Month. Z wykształcenia pedagog, wiedzę tą wykorzystuje do budowania strategii motywacyjnych i komunikacyjnych. Wśród współpracowników znana z otwartego podejścia do nowych przedsięwzięć, kreatywności i swobody działania. W obsłudze klienta w contact center stawia na prostotę, szybkość i empatię.

Ukryj


Program kursu

Dlaczego warto budować swoje Contact Center? 00:03:00
Struktura i zespół 00:06:00
Doświadczenie klienta i technologie 00:03:00
Test 1 Unlimited
Kultura organizacyjna i ciągłość działania 00:06:00
Dlaczego CC jest ważne dla firmy 00:04:00
Test 2 Unlimited
Budowanie strategii w pigułce 00:05:00
Ryzyka wdrażania strategii 00:02:00
Test 3 Unlimited

Recenzje Kursu

5

5
2 opinie
  • 5 stars2
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0
  1. 5

    Podobało mi się , że wykłady są krótkie i konkretne, a pytania w teście są trafione w sedno.

  2. 5

    Bardzo dobry kurs.

Cludo © 2019 Inc. All rights reserved.