Budowanie strategii Contact Center in-house
You must be logged in to take this course → Zaloguj się | REGISTER NOW
Kurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi, dlaczego firmy decydują się na budowanie swojego Contact Center, jakie są kluczowe filary strategii i dlaczego warto zwrócić na nie najwięcej uwagi. Ponadto poznasz case study, które możesz zaimplementować w swojej organizacji. Dla menadżerów kurs może być inspiracją do poszukiwania najlepszej ścieżki do budowania wizji rozwoju swojego Contact Center, zaś dla konsultantów źródłem wiedzy o tym, jak ważna jest strategia, jasny plan i zespołowe działanie.
Anna Szawro
Od 17 lat związana z branżą Contact Center. Ma szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami i procesami w zakresie multikanałowej obsługi klienta. Czytaj więcej... Ukryj
Program kursu
Dlaczego warto budować swoje Contact Center? | 00:03:00 | ||
Struktura i zespół | 00:06:00 | ||
Doświadczenie klienta i technologie | 00:03:00 | ||
Test 1 | Unlimited | ||
Kultura organizacyjna i ciągłość działania | 00:06:00 | ||
Dlaczego CC jest ważne dla firmy | 00:04:00 | ||
Test 2 | Unlimited | ||
Budowanie strategii w pigułce | 00:05:00 | ||
Ryzyka wdrażania strategii | 00:02:00 | ||
Test 3 | Unlimited |
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.