Co i jak mierzyć w Contact Center?
0( 0 REVIEWS )
670 STUDENTS
Kurs stworzony z myślą o menadżerach, którzy na co dzień zmierzają się z zadaniami związanymi z mierzeniem jakości, poszukiwania efektywniejszych rozwiązań i sposobów działania w Contact Center. W szczególności odpowiada dwa kluczowe pytania: co i jak mierzyć, aby zarówno spełniać oczekiwania organizacji i klienta? W jaki sposób upewnić się, że pomiar, którego dokonujesz i miary, na które patrzysz, są kompletne i adresują wszystkie perspektywy, które są niezbędne do tego, żeby efektywnie i skutecznie podejmować decyzje.
Rafał Jarosz
Od 2001 roku pasjonuje się zmianami i rozwiązaniami doskonalącymi współpracęna linii klient-firma. Ma za sobą zrealizowanych ponad 60 projektów dla 40 organizacji
o zasięgu lokalnym i globalnym.
o zasięgu lokalnym i globalnym.
Czytaj więcej...
Został wyróżniony tytułem “Individual Industry Champion” w 2013, 2015 i 2016 przez portal ContactCenterWorld.com. Zagościł również w zestawieniu “25 najważniejszych osób w branży Customer Care w Polsce 2016” oraz „25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce – edycja 2017 opublikowanym przez CCNews.pl. Jako sędzia uczestniczył w globalnym konkursie „Top Ranking Performers” w 2017 i 2018, polskim „Telemarketer Roku 2018” oraz w roli audytora w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”. Ma za sobą ponad 30 wystąpień na konferencjach i wydarzeniach branżowych oraz gościł 2 000 uczestników podczas szkoleń i warsztatów. Jako ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center wspiera Fundację ProProgressio, Związek Banków Polskich oraz kilka firm doradczych i szkoleniowych. Obecnie uwikłany jest w działania na 4 kontynentach w ekosystemie globalnych startupów.
Ukryj
Program kursu
Menadżer powinien być leniuszkiem | 00:03:00 | ||
Możesz zarządzać tylko tym, co możesz zmierzyć | 00:03:00 | ||
Cztery perspektywy: finanse, klient, operacje i procesy, ludzie i narzędzia | 00:05:00 | ||
Perspektywa klienta | 00:06:00 | ||
Test 1 | Unlimited | ||
Operacje i procesy | 00:08:00 | ||
Ludzie i narzędzia | 00:05:00 | ||
Trochę o skuteczności | 00:06:00 | ||
Kluczowa jest jakość | 00:05:00 | ||
Jak opowiadać historie? | 00:08:00 | ||
Przygotowanie macierzy pomiaru | 00:03:00 | ||
Podsumowanie | 00:03:00 | ||
Test 2 | Unlimited |
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.
Instruktorzy
670 Studentów bierze udział