Kurs stworzony z myślą o menadżerach, którzy na co dzień zmierzają się z zadaniami związanymi z mierzeniem jakości, poszukiwania efektywniejszych rozwiązań i sposobów działania w Contact Center. W szczególności odpowiada dwa kluczowe pytania: co i jak mierzyć, aby zarówno spełniać oczekiwania organizacji i klienta? W jaki sposób upewnić się, że pomiar, którego dokonujesz i miary, na które patrzysz, są kompletne i adresują wszystkie perspektywy, które są niezbędne do tego, żeby efektywnie i skutecznie podejmować decyzje.

Rafał Jarosz

Od 2001 roku pasjonuje się zmianami i rozwiązaniami doskonalącymi współpracęna linii klient-firma. Ma za sobą zrealizowanych ponad 60 projektów dla 40 organizacji
o zasięgu lokalnym i globalnym.

Czytaj więcej...

Został wyróżniony tytułem “Individual Industry Champion” w 2013, 2015 i 2016 przez portal ContactCenterWorld.com. Zagościł również w zestawieniu “25 najważniejszych osób w branży Customer Care w Polsce 2016” oraz „25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce – edycja 2017 opublikowanym przez CCNews.pl. Jako sędzia uczestniczył w globalnym konkursie „Top Ranking Performers” w 2017 i 2018, polskim „Telemarketer Roku 2018” oraz w roli audytora w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”. Ma za sobą ponad 30 wystąpień na konferencjach i wydarzeniach branżowych oraz gościł 2 000 uczestników podczas szkoleń i warsztatów. Jako ekspert w obszarze CEM, CRM i Contact Center wspiera Fundację ProProgressio, Związek Banków Polskich oraz kilka firm doradczych i szkoleniowych. Obecnie uwikłany jest w działania na 4 kontynentach w ekosystemie globalnych startupów.

Ukryj

 

Program kursu

Menadżer powinien być leniuszkiem 00:03:00
Możesz zarządzać tylko tym, co możesz zmierzyć 00:03:00
Cztery perspektywy: finanse, klient, operacje i procesy, ludzie i narzędzia 00:05:00
Perspektywa klienta 00:06:00
Test 1 Unlimited
Operacje i procesy 00:08:00
Ludzie i narzędzia 00:05:00
Trochę o skuteczności 00:06:00
Kluczowa jest jakość 00:05:00
Jak opowiadać historie? 00:08:00
Przygotowanie macierzy pomiaru 00:03:00
Podsumowanie 00:03:00
Test 2 Unlimited

Recenzje Kursu

N.A

opinie
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

Uzyskaj dostęp
  • FREE
  • Certyfikat ukończenia

Instruktorzy

Zdjęcie profilowe
acc
176 Studentów bierze udział
Cludo © 2017 Inc. All rights reserved.