Efektywne zarządzanie reklamacjami

232 Studentów bierze udział

Reklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie reklamacyjnym nawet najbardziej niezadowolony Klient może zostać ambasadorem firmy, której jeszcze wczoraj nie lubił. Dlatego też reklamacje powinny postrzegane jako szansa na wykazanie się znakomitym customer experience, na zbudowanie lojalności Klienta, na wzmocnienie retencji poprzez efektywne i umiejętne zarządzanie satysfakcją Klienta. Sukces w efektywnym zarządzaniu reklamacjami oznacza nie tylko pożądany zwrot z inwestycji, ale też okazję do tego, by rozwijać biznes przez stały dopływ informacji od Klienta. To, jak wykorzystywany jest potencjał reklamacji, dzieli firmy na te, które urosną w przyszłości i te które zostaną w przeszłości.

Prowadząca

dr Agnieszka Grostal

Ekspert ds. Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą. Właściciel firmy doradczej Salents (http://salents.com/). Sprzedażą zajmuje się od prawie 20 lat.

Czytaj więcej...

Zdobywała doświadczenie w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. w ING Banku Śląskim, BBL Asset Managment w Paryżu czy Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży. Zarządzała budżetem wynoszącym ponad 200 milionów dolarów. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 80%. Prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, podczas których uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu: www.agnieszkagrostal.com.

Ukryj


Program kursu

Jaki jest dzisiejszy klient i co jest dla niego ważne? 00:05:00
Co nam mówią reklamacje i jak wykorzystać te informacje, do budowania większej lojalności klientów? 00:05:00
Funkcja reklamacji a korzyści dla Twojego biznesu. 00:05:00
Test 1 Unlimited
Jak efektywnie analizować reklamacje? 00:05:00
Korzyści płynące z efektywnego procesu reklamacyjnego. 00:05:00
Test 2 Unlimited

Recenzje Kursu

N.A

opinie
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

Cludo © 2019 Inc. All rights reserved.