Poznaj 6 kluczowych zasad budowania swojego Call Center
Kurs przeznaczony jest dla przedsiębiorców, prowadzących małe lub średniej wielkości firmy, którzy zastanawiają się nad stworzeniem własnego contact center. Z kursu dowiesz się na jakie aspekty należy zwrócić uwagę zanim podejmiesz decyzję o ewentualnej inwestycji. Uzyskasz odpowiedzi między innymi na takie pytania jak: Czym powinien charakteryzować się Twój produkt, jeżeli chcesz sprzedawać go przez telefon? Jak dobrać odpowiednią bazę danych do planowanej kampanii? Skąd i jaki pozyskać zespół do call center? Jakie kwestie należy wziąć pod uwagę planując wybór dostawcy systemu? Z jakimi kosztami musisz się liczyć decydując się na budowę własnego centrum? Jakie kwestie należy wziąć pod uwagę porównując budowę własnego call center vs zlecenie usługi profesjonalnej firmie zewnętrznej?
Iwona Bogdanov
w największym wtedy contact center aktywnie uczestnicząc w ekspansji tej spółki na rynku.
Czytaj więcej...
Ukryj
Program kursu
Czy mój produkt jest odpowiedni do sprzedaży przez telefon? | 00:04:00 | ||
Grupa docelowa. Do kogo i jak mam dotrzeć? | 00:06:00 | ||
Test 1 | Unlimited | ||
Zespół w Contact Center | 00:04:00 | ||
Jak wybrać system do Contact Center? | 00:03:00 | ||
A może jednak outsourcing? | 00:05:00 | ||
Po co mi Call Center? | FREE | 00:05:00 | |
Podsumowanie | 00:02:00 | ||
Test 2 | Unlimited |
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.