Programy rozwojowe w Contact Center
0( 0 REVIEWS )
654 STUDENTS
Kurs został stworzony przede wszystkim z myślą o osobach, które po raz pierwszy stają przed zadaniem przygotowania koncepcji programu rozwojowego w Contact Center. Jest on „ściągawką” z checklistą dla wszystkich przygotowujących program. Z kursu dowiesz się po co wdraża się programy rozwojowe i jakie efekty mogą one przynieść w organizacji. Porusza również temat zespołu realizującego program, ustalania zakresu merytorycznego programu, możliwych narzędziach do jego realizacji, harmonogramach i kampanii informacyjnej. Zadania, które będziesz otrzymywał po każdej lekcji pomogą Ci w przygotowaniu własnej koncepcji programu rozwojowego.
Aleksandra Kozacka
Od 15 lat związana z branżą ubezpieczeń i contact center. Była trenerem merytorycznym i jakościowym, od 10 lat pracuje na stanowiskach menedżerskich. Zarządzała zespołami i inicjatywami m.in. z obszarów likwidacji szkód, employer branding, komunikacji wewnętrznej i szkoleń.
Czytaj więcej...
Prowadziła zespoły liczące od kilkunastu do kilkuset osób pracujących w strukturach rozproszonych. W contact center odpowiedzialna m.in. za wdrażanie nowych produktów i innowacyjnych usług. Stawia na rozwój osobisty – w 2016 roku ukończyła studia MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wciąż poszukuje nowych wyzwań – obecnie jest jednym z jurorów w konkursie Złota Słuchawka 2018.
Ukryj
Program kursu
Czym są programy rozwojowe? | 00:04:00 | ||
Koncepcje rozwoju kompetencji | 00:06:00 | ||
Interesariusze i zespół programu | 00:08:00 | ||
Zakres merytoryczny i narzędzia | 00:07:00 | ||
Test 1 | Unlimited | ||
Harmonogram prac i kampania informacyjna | 00:06:00 | ||
Wyzwania realizacyjne | 00:07:00 | ||
Test 2 | Unlimited |
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.
Instruktorzy
654 Studentów bierze udział