Programy rozwojowe w Contact Center
You must be logged in to take this course → Zaloguj się | REGISTER NOW
Kurs został stworzony przede wszystkim z myślą o osobach, które po raz pierwszy stają przed zadaniem przygotowania koncepcji programu rozwojowego w Contact Center. Jest on „ściągawką” z checklistą dla wszystkich przygotowujących program. Z kursu dowiesz się po co wdraża się programy rozwojowe i jakie efekty mogą one przynieść w organizacji. Porusza również temat zespołu realizującego program, ustalania zakresu merytorycznego programu, możliwych narzędziach do jego realizacji, harmonogramach i kampanii informacyjnej. Zadania, które będziesz otrzymywał po każdej lekcji pomogą Ci w przygotowaniu własnej koncepcji programu rozwojowego.
Aleksandra Kozacka
Czytaj więcej...
Ukryj
Program kursu
Czym są programy rozwojowe? | 00:04:00 | ||
Koncepcje rozwoju kompetencji | 00:06:00 | ||
Interesariusze i zespół programu | 00:08:00 | ||
Zakres merytoryczny i narzędzia | 00:07:00 | ||
Test 1 | Unlimited | ||
Harmonogram prac i kampania informacyjna | 00:06:00 | ||
Wyzwania realizacyjne | 00:07:00 | ||
Test 2 | Unlimited |
Recenzje Kursu
Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.