You must be logged in to take this course  →   Zaloguj się | REGISTER NOW

Programy rozwojowe w Contact Center

212 Studentów bierze udział

Kurs został stworzony przede wszystkim z myślą o osobach, które po raz pierwszy stają przed zadaniem przygotowania koncepcji programu rozwojowego w Contact Center. Jest on „ściągawką” z checklistą dla wszystkich przygotowujących program. Z kursu dowiesz się po co wdraża się programy rozwojowe i jakie efekty mogą one przynieść w organizacji. Porusza również temat zespołu realizującego program, ustalania zakresu merytorycznego programu, możliwych narzędziach do jego realizacji, harmonogramach i kampanii informacyjnej. Zadania, które będziesz otrzymywał po każdej lekcji pomogą Ci w przygotowaniu własnej koncepcji programu rozwojowego.

Prowadząca

Aleksandra Kozacka

Od 15 lat związana z branżą ubezpieczeń i contact center. Była trenerem merytorycznym i jakościowym, od 10 lat pracuje na stanowiskach menedżerskich. Zarządzała zespołami i inicjatywami m.in. z obszarów likwidacji szkód, employer branding, komunikacji wewnętrznej i szkoleń.

Czytaj więcej...

Prowadziła zespoły liczące od kilkunastu do kilkuset osób pracujących w strukturach rozproszonych. W contact center odpowiedzialna m.in. za wdrażanie nowych produktów i innowacyjnych usług. Stawia na rozwój osobisty – w 2016 roku ukończyła studia MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wciąż poszukuje nowych wyzwań – obecnie jest jednym z jurorów w konkursie Złota Słuchawka 2018.

Ukryj


Program kursu

Czym są programy rozwojowe? 00:04:00
Koncepcje rozwoju kompetencji 00:06:00
Interesariusze i zespół programu 00:08:00
Zakres merytoryczny i narzędzia 00:07:00
Test 1 Unlimited
Harmonogram prac i kampania informacyjna 00:06:00
Wyzwania realizacyjne 00:07:00
Test 2 Unlimited

Recenzje Kursu

N.A

opinie
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.

Cludo © 2019 Inc. All rights reserved.