Podczas kursu „Seminarium imperatorów sprzedaży” poznasz niestandardowe techniki komunikacji z klientem. Materiał przedstawiony jest chronologicznie do ścieżki, którą pokonuje konsultant, aby stać się prawdziwym mistrzem sprzedaży. Kurs nie jest zestawem szkoleniowych informacji, które w zamierzeniu miałyby „zrobić” z każdej osoby wspaniałego konsultanta. To wskazówki i podpowiedzi prosto z praktycznego podwórka, które posłużyć mają zwiększeniu skuteczności codziennej pracy z klientem. Kurs skierowany jest również do team leaderów i szefów działu sprzedaży. Dzięki wskazówkom z kursu dowiesz się, jak zwiększyć efektywność swojego zespołu.

Miron Szmytkiewicz

Praktyk i specjalista ds. sprzedaży oraz trener w tejże dziedzinie. Z wykształcenia kulturoznawca, obecnie magistrant psychologii w biznesie. Finalista konkursu Telemarketer Roku 2016 w kategorii sprzedaż outbound i zwycięzca tej kategorii w 2017 roku.

Czytaj więcej...

Zdobywca tytułu Ambasador Call Center 2017 w kategorii Najlepszy Głos Męski. Polski Laureat europejskiego konkursu Golden Agents 2017 organizowanego przez firmę Studio Moderna. Nagrodzony przez firmę Dormeo europejskim certyfikatem uznania za najlepszą sprzedaż artykułów sypialnianych. Popularyzator telesprzedaży w oparciu o promocję autorskich, niekonwencjonalnych technik perswazji. Pasjonat, wizjoner i kreator emocji. W 2018 roku zasilił grono ekspertów w Akademii Contact Center. Autor inspirującego kursu „Seminarium imperatorów sprzedaży” traktującego o usposobieniu do pracy i technikach sprzedaży. W wolnych chwilach pisze teksty i nagrywa rap.

Ukryj

 

Program kursu

Wstęp 00:02:00
Motywacja. Co jest jej prawdziwym źródłem? 00:07:00
Postawa. Jak mogę komunikować się z własnym mózgiem, aby działać skuteczniej? 00:06:00
Rozwój jako założenie bazowe do stałego podnoszenia umiejętności 00:07:00
Test Unlimited
Otwarcie rozmowy. Co oznacza pierwszy opór, który stawia klient na początku rozmowy i jak sobie z tym radzić? 00:07:00
Emocje. W jaki sposób komunikować się z klientem, aby być skuteczniejszym? 00:06:00
Zaskoczenie. Jak wyróżnić się z grona innych sprzedawców? 00:07:00
Zaskoczenie, część II. Jak być sobą w rozmowie? 00:03:00
Finalizacja. Jak zamykać sprzedaż w pierwszym podejściu? 00:08:00

Recenzje Kursu

4

4
2 opinie
  • 5 stars1
  • 4 stars0
  • 3 stars1
  • 2 stars0
  • 1 stars0
  1. 3

    ELEGANCKO

  2. 5

    Kreatywne i praktyczne rozwiązanie trudnych sytuacji z potencjalnym klientem. Zadanie pt.” Jak nie dać się zbyć klientowi” Dziękuję za cenną lekcję.Zastosuję ją w swoim zespole sprzedażowym.Pozdrawiam.

Uzyskaj dostęp
  • FREE
  • Certyfikat ukończenia

Instruktorzy

Zdjęcie profilowe
acc
202 Studentów bierze udział
Cludo © 2017 Inc. All rights reserved.