Blog

Porady, badania i opinie ekspertów – wszystko co pomoże Ci w rozwijaniu Contact Center

Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży i obsłudze reklamacyjnej? Rozmowa z Agnieszką Grostal

Agnieszka Grostal od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą. Swoje doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych. Aktualnie wspiera przedsiębiorców usprawniając procesy sprzedażowe w ich organizacjach, prowadząc własną firmę doradczą Salents. Jak zaczęła się Pani historia …
Czytaj więcej

27 września 2018

Programy rozwojowe a wyzwania w organizacji

Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie powstają pomysły na ulepszenia procesów, kreatywne wynalazki i technologiczne nowości, z których w niedługim czasie będziemy korzystać. Dlatego tak ważne jest podążanie …
Czytaj więcej

26 lipca 2018

Wszystko, co musisz wiedzieć o video contact center

Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji i technologii. Jak wykorzystać go do swoim celów? Jak zapewnić wysoką jakość obsługi dzięki video komunikacji? Na te pytania odpowiemy w tym artykule. Dzięki …
Czytaj więcej

24 lipca 2018

Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov

Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w Idea Call Center. Zarówno na nasze spotkanie, jak i do branży cc weszła tanecznym krokiem, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery od Konsultantki, przez Specjalistkę ds. HR, …
Czytaj więcej

20 lipca 2018

Myślisz o wprowadzeniu contact center w swojej firmie? Zanim zaczniesz działać, przeczytaj

Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym contact center opartym na obsłudze klienta lub sprzedaży? Zastanawiasz się, czy lepsze będzie wewnętrzne centrum kontaktowe czy współpraca z firmą zewnętrzną? W tym artykule rozwiejemy …
Czytaj więcej

18 lipca 2018

Kultura organizacyjna a efektywność zespołu contact center

Szczególne miejsce w przygotowywaniu strategii contact center powinna zająć kultura organizacyjna. Przekłada się ona nie tylko na atmosferę w danej firmie, ale także na efekty pracy i kontakt z klientem. Wyróżniająca się kultura organizacyjna nie zaczyna się i …
Czytaj więcej

28 czerwca 2018

Anna Szawro: Przestrzeń do działania to motywator dla pracowników

Anna Szawro jest dyrektorem w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center liczący ok 2 000 osób. Ma 17-letnie doświadczenie w tej branży. Nasza rozmowa odbyła się w jej środowisku pracy – zachęcającym pastelowymi kolorami biurze na …
Czytaj więcej

25 czerwca 2018

Wskaźniki w contact center, czyli jaki sposób mierzyć to co we współpracy najważniejsze

Zgodnie z cytatem – „Możesz zarządzać tylko tym, co możesz zmierzyć”, dobierz wskaźniki w contact center, które ułatwią Ci Twoją codzienną pracę i sprawią, że świadomie i efektywnie będziesz zarządzać dostępnymi zasobami. Celem każdego managera powinna być maksymalizacja …
Czytaj więcej

21 czerwca 2018

Zmora czy inspiracja – czym dla managera są wskaźniki contact center?

Jeśli jesteś managerem contact center i w Twoich myślach krążą wciąż raporty, tabele w Exelu, dashboardy i KPIe – wiedz, że źle się dzieje i czas coś z tym zrobić. Aby nie przeżywać koszmaru każdego poranka, kiedy nie …
Czytaj więcej

15 czerwca 2018
Cludo © 2017 Inc. All rights reserved.