Skuteczne narzędzie, z którym poprawisz wyniki swojej pracy w call center
Najlepszy nauczyciel to ten, kto sam doświadczył sukcesu nauczanych metod. Prezentowane wskazówki są częścią szkolenia „Laboratorium Kreatywnej Telesprzedaży” przygotowanego przez Mirona Szmytkiewicza. Zapraszamy do lektury, ćwiczeń oraz implementacji poniższych rad. One po prostu działają! Mój drogi imperatorze sprzedaży …
Czytaj więcej
Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży i obsłudze reklamacyjnej? Rozmowa z Agnieszką Grostal
Agnieszka Grostal od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą. Swoje doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych. Aktualnie wspiera przedsiębiorców usprawniając procesy sprzedażowe w ich organizacjach, prowadząc własną firmę doradczą Salents. Jak zaczęła się Pani historia …
Czytaj więcej
Programy rozwojowe a wyzwania w organizacji
Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie powstają pomysły na ulepszenia procesów, kreatywne wynalazki i technologiczne nowości, z których w niedługim czasie będziemy korzystać. Dlatego tak ważne jest podążanie …
Czytaj więcej
Wszystko, co musisz wiedzieć o video contact center
Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji i technologii. Jak wykorzystać go do swoim celów? Jak zapewnić wysoką jakość obsługi dzięki video komunikacji? Na te pytania odpowiemy w tym artykule. Dzięki …
Czytaj więcej
Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov
Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w Idea Call Center. Zarówno na nasze spotkanie, jak i do branży cc weszła tanecznym krokiem, przechodząc przez wszystkie szczeble kariery od Konsultantki, przez Specjalistkę ds. HR, …
Czytaj więcej
Myślisz o wprowadzeniu contact center w swojej firmie? Zanim zaczniesz działać, przeczytaj
Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym contact center opartym na obsłudze klienta lub sprzedaży? Zastanawiasz się, czy lepsze będzie wewnętrzne centrum kontaktowe czy współpraca z firmą zewnętrzną? W tym artykule rozwiejemy …
Czytaj więcej
Kultura organizacyjna a efektywność zespołu contact center
Szczególne miejsce w przygotowywaniu strategii contact center powinna zająć kultura organizacyjna. Przekłada się ona nie tylko na atmosferę w danej firmie, ale także na efekty pracy i kontakt z klientem. Wyróżniająca się kultura organizacyjna nie zaczyna się i …
Czytaj więcej
Anna Szawro: Przestrzeń do działania to motywator dla pracowników
Anna Szawro jest dyrektorem w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center liczący ok 2 000 osób. Ma 17-letnie doświadczenie w tej branży. Nasza rozmowa odbyła się w jej środowisku pracy – zachęcającym pastelowymi kolorami biurze na …
Czytaj więcej
Wskaźniki w contact center, czyli jaki sposób mierzyć to co we współpracy najważniejsze
Zgodnie z cytatem – „Możesz zarządzać tylko tym, co możesz zmierzyć”, dobierz wskaźniki w contact center, które ułatwią Ci Twoją codzienną pracę i sprawią, że świadomie i efektywnie będziesz zarządzać dostępnymi zasobami. Celem każdego managera powinna być maksymalizacja …
Czytaj więcej
Zmora czy inspiracja – czym dla managera są wskaźniki contact center?
Jeśli jesteś managerem contact center i w Twoich myślach krążą wciąż raporty, tabele w Exelu, dashboardy i KPIe – wiedz, że źle się dzieje i czas coś z tym zrobić. Aby nie przeżywać koszmaru każdego poranka, kiedy nie …
Czytaj więcej