Inwestowanie w wiedzę przynosi
największe zyski
Praktyczna wiedza
Tylko sprawdzone metody
od najlepszych ekspertów!
Skuteczne narzędzia
Każde szkolenie zawiera narzędzia
wspierające pracę w call center.
Dostęp online
Dostęp do kursów z każdego
miejsca na Ziemi!
Rozwijaj kompetencje pracowników
z najlepszymi ekspertami branży Call Center!
Video
Szkolenia call center podzielone są na krótkie, kilkuminutowe filmy z ekspertami.
Narzędzia
Kursy zawierają materiały do pobrania przydatne w pracy w Contact Center.
Certyfikaty
Rozwiązuj testy i otrzymuj certyfikaty Akademii Contact Center.
Dołącz już teraz do Akademii Contact Center
Czy można zjeść ciastko i mieć ciastko? Teraz już tak! Szkolenia biznesowe dla firm w Akademii Contact Center rozwijają kompetencje pracowników przy jednoczesnym obniżeniu kosztów szkoleń.
Czym jest Akademia Contact Center?
Czy można zjeść ciastko i mieć ciastko? Teraz już tak! Szkolenia biznesowe dla firm w Akademii Contact Center rozwijają kompetencje pracowników przy jednoczesnym obniżeniu kosztów szkoleń.
Najnowsze szkolenia Call Center
Laboratorium Kreatywnej Telesprzedaży
27 lutego,2019 / 0 CommentsWitaj! Zapraszam Cię do udziału w szkoleniu, które pokaże Ci nowe techniki prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych przez telefon. Materiały, które dla Ciebie przygotowałem są efektem...
Efektywne zarządzanie reklamacjami
07 sierpnia,2018 / 0 CommentsReklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie...
Budowanie strategii Contact Center in-house
15 maja,2018 / 2 CommentsKurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi,...
Odkryj możliwości platformy!
Oglądaj materiały kiedy tylko zechcesz
Intuicyjny i nowoczesny panel nauki przeprowadzi Cię przez kolejne tematy. W każdym momencie widzisz jaki procent kursu jest ukończony.

Oglądaj materiały kiedy tylko zechcesz
Intuicyjny i nowoczesny panel nauki przeprowadzi Cię przez kolejne tematy. W każdym momencie widzisz jaki procent kursu jest ukończony.

Nie daj się zaskoczyć
Przed każdym kursem możesz sprawdzić tematy, które się w nim znajdują. Dzięki temu wiesz, czy wybrany materiał będzie w pełni odpowiadał Twoim oczekiwaniom.
Otrzymuj certyfikaty za ukończone kursy
W każdym kursie czeka na Ciebie krótki test samosprawdzający. Po zakończeniu wszystkich etapów nauki otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia call center!


Otrzymuj certyfikaty za ukończone kursy
W każdym kursie czeka na Ciebie krótki test samosprawdzający. Po zakończeniu wszystkich etapów nauki otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia call center!