• 0( 0 REVIEWS )
    141 STUDENTS

    Reklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie reklamacyjnym nawet najbardziej niezadowolony Klient może zostać ambasadorem firmy, której jeszcze wczoraj nie lubił. Dlatego…

    FREE
  • 5( 2 REVIEWS )
    146 STUDENTS

    Kurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi, dlaczego firmy decydują się na budowanie swojego Contact Center, jakie są kluczowe filary…

    FREE
  • 5( 2 REVIEWS )
    49 STUDENTS

    Kurs przedstawia bardzo konkretny program szkoleniowy dotyczący komunikacji z klientem video center. Obraz, film, kamera będą za chwilę codziennością. Proponujemy zatem 5 wykładów, po 5 minut każdy, a w nich po 5 punktów o tym jak mówić, wyglądać,…

    FREE
  • 0( 0 REVIEWS )
    160 STUDENTS

    Kurs przeznaczony jest dla przedsiębiorców, prowadzących małe lub średniej wielkości firmy, którzy zastanawiają się nad stworzeniem własnego contact center. Z kursu dowiesz się na jakie aspekty należy zwrócić uwagę zanim podejmiesz decyzję o ewentualnej inwestycji. Uzyskasz odpowiedzi między…

    FREE
  • 3( 1 REVIEWS )
    147 STUDENTS

    Jak stworzyć narzędzie do monitorowania rozmów w Contact Center? Jak powinien wyglądać arkusz oceny? Jakie są kluczowe role w procesie oceny? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym kursie, który stanowi pigułkę najważniejszych informacji dotyczących…

    FREE
  • 4( 2 REVIEWS )
    148 STUDENTS

    Podczas kursu „Seminarium imperatorów sprzedaży” poznasz niestandardowe techniki komunikacji z klientem. Materiał przedstawiony jest chronologicznie do ścieżki, którą pokonuje konsultant, aby stać się prawdziwym mistrzem sprzedaży. Kurs nie jest zestawem szkoleniowych informacji, które w zamierzeniu miałyby „zrobić” z…

    FREE
  • 0( 0 REVIEWS )
    122 STUDENTS

    Kurs stworzony z myślą o menadżerach, którzy na co dzień zmierzają się z zadaniami związanymi z mierzeniem jakości, poszukiwania efektywniejszych rozwiązań i sposobów działania w Contact Center. W szczególności odpowiada dwa kluczowe pytania: co i jak mierzyć, aby…

    FREE
  • 0( 0 REVIEWS )
    122 STUDENTS

    Kurs został stworzony przede wszystkim z myślą o osobach, które po raz pierwszy stają przed zadaniem przygotowania koncepcji programu rozwojowego w Contact Center. Jest on „ściągawką” z checklistą dla wszystkich przygotowujących program. Z kursu dowiesz się po co…

    FREE