• 0( 0 REVIEWS )
    90 STUDENTS

    Reklamacje konsumenckie są niezwykle cennym kapitałem pod warunkiem, że są odpowiednio zarządzane i gdy zostaje odpowiednio wykorzystany ich potencjał. W dobrze przeprowadzonym procesie reklamacyjnym nawet najbardziej niezadowolony Klient może zostać ambasadorem firmy, której jeszcze wczoraj nie lubił. Dlatego…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 5( 1 REVIEWS )
    92 STUDENTS

    Kurs ten to swoista pigułka najważniejszych informacji, które należy wziąć pod uwagę, budując i wdrażając strategię swojego Contact Center. Podczas kursu dowiesz się między innymi, dlaczego firmy decydują się na budowanie swojego Contact Center, jakie są kluczowe filary…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 5( 2 REVIEWS )
    67 STUDENTS

    Kurs przedstawia bardzo konkretny program szkoleniowy dotyczący komunikacji z klientem video center. Obraz, film, kamera będą za chwilę codziennością. Proponujemy zatem 5 wykładów, po 5 minut każdy, a w nich po 5 punktów o tym jak mówić, wyglądać,…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 0( 0 REVIEWS )
    112 STUDENTS

    Kurs przeznaczony jest dla przedsiębiorców, prowadzących małe lub średniej wielkości firmy, którzy zastanawiają się nad stworzeniem własnego contact center. Z kursu dowiesz się na jakie aspekty należy zwrócić uwagę zanim podejmiesz decyzje o ewentualnej inwestycji. Kurs z kursu…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 3( 1 REVIEWS )
    93 STUDENTS

    Jak stworzyć narzędzie do monitorowania rozmów w Contact Center? Jak powinien wyglądać arkusz oceny? Jakie są kluczowe role w procesie oceny? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym kursie, który stanowi pigułkę najważniejszych informacji dotyczących…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 4( 2 REVIEWS )
    94 STUDENTS

    Podczas kursu „Seminarium imperatorów sprzedaży” poznasz niestandardowe techniki komunikacji z klientem. Materiał przedstawiony jest chronologicznie do ścieżki, którą pokonuje konsultant, aby stać się prawdziwym mistrzem sprzedaży. Kurs nie jest zestawem szkoleniowych informacji, które w zamierzeniu miałyby „zrobić” z…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 0( 0 REVIEWS )
    67 STUDENTS

    Kurs stworzony z myślą o menadżerach, którzy na co dzień zmierzają się z zadaniami związanymi z mierzeniem jakości, poszukiwania efektywniejszych rozwiązań i sposobów działania w Contact Center. W szczególności odpowiada dwa kluczowe pytania: co i jak mierzyć, aby…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni
  • 0( 0 REVIEWS )
    67 STUDENTS

    Kurs został stworzony przede wszystkim z myślą o osobach, które po raz pierwszy stają przed zadaniem przygotowania koncepcji programu rozwojowego w Contact Center. Jest on „ściągawką” z checklistą dla wszystkich przygotowujących program. Z kursu dowiesz się po co…

    0.00  za dostęp do wszystkich kursów przez 90 dni